Wdrożenie systemu elektronicznej obsługi pacjenta – Medyczny Dom Medialny

Wdrożenie systemu

elektronicznej obsługi pacjenta

To szkolenie, dedykowana jest właścicielom/menedżerom klinik, które jeszcze nie mają systemu do EDM lub nie wykorzystują go w pełnym zakresie.

Pracując przez wiele lat z różnymi placówkami stomatologicznymi często spotykamy się z tym, że placówka, która posiada program do elektronicznej dokumentacji medycznej często posługuje się nim w sposób nieprawidłowy albo nie wykorzystuje jego możliwości w pełnym zakresie.

Przez lekarzy, którzy są właścicielami placówki program często jest postrzegany jako zamiennik do dokumentacji papierowej, a nie jako program, który wspomaga zarządzanie całą placówką.

Jako osoby zarządzające, w swoich placówkach staramy się wykorzystywać potencjał programu w jak największym stopniu i przekazywać całą naszą wiedzę klientom.

Na szkoleniu przedstawimy:

Jakie korzyści daje wprowadzenie programu do zarządzania Elektroniczną Dokumentacją Medyczną

Jak pełne wykorzystanie oprogramowania może ułatwić funkcjonowanie placówki stomatologicznej oraz zwiększyć jej zyski

Wpływ programu na pracę całego personelu kliniki, zwłaszcza na lekarzy, którzy zaoszczędzony czas będą mogli poświęcić pacjentom

Na szkoleniu nauczysz się:

Jak prawidłowo prowadzić dokumentację medyczną

Jak wykorzystywać terminarz do usprawnienia organizacji pracy całego personelu

Jak program może ułatwić wdrażanie standardów prowadzenia pacjenta

W jaki sposób menadżer-właściciel może kontrolować spełnianie tych standardów przez personel

Co zyskasz:

– podniesiesz standard obsługi pacjenta,

– będziesz miał więcej pacjentów kontynuujących leczenie w Twojej placówce,

– zwiększysz liczbę pacjentów pierwszorazowych kontynuujących leczenie w twojej placówce,

– będziesz wiedział, jak są prowadzeni pacjenci przez lekarzy,

– zwiększysz liczbę pacjentów podejmujących kompleksowe leczenie,

– poprawisz organizację pracy całego zespołu,

– poprawisz komunikację pomiędzy lekarzami specjalistami prowadzącymi wspólnie pacjenta,

– zwiększysz liczbę zadowolonych pacjentów poprzez podwyższenie standardów obsługi pacjenta,

– prawidłowo prowadzoną i kompletną dokumentację medyczną pacjenta,

– będziesz mógł kontrolować przestrzeganie przez personel standardów pracy,

– wykorzystasz potencjał pacjenta (kompleksowe podejście do leczenia pacjenta od pierwszej wizyty).

Uczymy każdą grupę zawodową w placówkach, jak w swoim zakresie, w pełni mogą wykorzystywać program. Oferta obejmuje wdrożenie systemu w placówce, a także zostaną omówione wybrane zagadnienia z zakresu wdrożenia systemu oraz korzyści dla placówki z jej wykorzystywania.