Szkolenie dedykowane

Profesjonalna Rejestracja

Obsługa pacjenta na najwyższym poziomie

Źle obsłużony klient nie lubi wracać w to samo miejsce. Nie pozwól pacjentom zrezygnować z leczenia zanim dotrą do gabinetu lekarskiego. Rejestracja to pierwszy kontakt klienta z placówką. Pierwsze wrażenie ma znaczenie, dlatego postaw na Profesjonalną Rejestrację i zwiększ liczbę powracających pacjentów w swojej klinice.

Szkolenie dedykowane

Profesjonalna Rejestracja

Obsługa pacjenta na najwyższym poziomie

Źle obsłużony klient nie lubi wracać w to samo miejsce. Nie pozwól pacjentom zrezygnować z leczenia zanim dotrą do gabinetu lekarskiego. Rejestracja to pierwszy kontakt klienta z placówką. Pierwsze wrażenie ma znaczenie, dlatego postaw na Profesjonalną Rejestrację i zwiększ liczbę powracających pacjentów w swojej klinice.

Szkolenie dedykowane

Profesjonalna Rejestracja

Obsługa pacjenta na najwyższym poziomie

Źle obsłużony klient nie lubi wracać w to samo miejsce. Nie pozwól pacjentom zrezygnować z leczenia zanim dotrą do gabinetu lekarskiego. Rejestracja to pierwszy kontakt klienta z placówką. Pierwsze wrażenie ma znaczenie, dlatego postaw na Profesjonalną Rejestrację i zwiększ liczbę powracających pacjentów w swojej klinice.

Szkolenie dedykowane

Szkolenie dedykowane

PRZESZKOLIMY TWÓJ ZESPÓŁ W SIEDZIBIE TWOJEJ FIRMY W DOGODNYM TERMINIE

Profesjonalna rejestracja to wizytówka każdej placówki medycznej

Naucz się, jak skutecznie obsługiwać pacjentów

Naucz się, jak skutecznie obsługiwać pacjentów

Nawet najbardziej doświadczony zespół lekarzy może nie wystarczyć by klinika odniosła sukces. Dlatego tak ważne jest zadbanie o wszystkich członków personelu medycznego.
Pacjent próbując umówić się na wizytę do konkretnego lekarza, zawsze kontaktuje się najpierw z REJESTRACJĄ.
To, jak funkcjonuje rejestracja w placówce medycznej przekłada się na poprawne działanie całej kliniki. Rejestracja ma pierwszy kontakt z pacjentem, co wpływa na to, czy pacjent zdecyduje się na leczenie w tym konkretnym gabinecie.
Skuteczny pracownik rejestracji potrafi poznać potrzeby pacjenta i odpowiednio dobrać ofertę. Umiejętnie zachęca do zapisu na wizytę.

Kto skorzysta na tym szkoleniu?

Kto skorzysta
na tym szkoleniu?

WŁAŚCICIELE KLINIK

  • Właściciele klinik stomatologicznych, którzy chcą zwiększyć liczbę zadowolonych pacjentów, korzystających z usług jogo placówki, a także zwiększyć komfort pracy pracowników rejestracji.

MENEDŻEROWIE

  • Menedżerowie, którzy zarządzają placówką medyczną i chcą usprawnić proces rejestracji, jej wydajność, a także chcą wspierać swój personel we wdrażanych zmianach i wykorzystać potencjał strategicznego dla kliniki personelu.

PRACOWNICY REJESTRACJI

  • Którzy chcą usystematyzować swoją wiedzę, usprawnić pracę dzięki przydatnym narzędziom, wiedzieć jak radzić sobie w trudnych sytuacjach, nauczyć się, jak proponować i skutecznie się przygotować do zmian w zakresie funkcjonowania kliniki.

Dlaczego warto?

Dlaczego warto?

Nasze szkolenie przygotowane jest na bazie doświadczeń, realnych rozmów, rzeczywistych sytuacji. Po prostu analizujemy wiarygodne zdarzenia.
Uczymy w jaki sposób komunikować się z różnymi typami pacjentów. Koncentrujemy się na przykładach z placówek, proponując konkretne rozwiązania, które ułatwiają pracę w przyszłości.
Odpowiednio przeprowadzona rozmowa skraca czas obsługi pacjenta a zwiększa jej jakość.
Wdrożenie standardów gwarantuje brak utraty pacjentów już na etapie rozmowy telefonicznej. Uczymy jak kulturalnie, skutecznie, ale również asertywnie i stanowczo przekazywać komunikaty pacjentom, jak zarządzać terminarzem wizyt by fotele w gabinetach były zapełnione.
Unikaj skarg, zyskaj lepsze opinie, zwiększ komfort pracy pracowników rejestracji.
Wskazówki, wzorce, standardy, które zostaną przekazane na szkoleniu i skutecznie wprowadzone w placówce spowodują, że praca w rejestracji będzie szybsza i efektywniejsza. Gdy wiemy jak pracować, jak prawidłowo wykonywać zadania, zwiększamy swój komfort pracy i zmniejszamy ryzyko sytuacji stresowych.
Zadowolony pracownik, pewny na stanowisku pracy staje się pracownikiem zorientowanym na osiąganie celów firmy. Wilk syty i owca cała!

Pracownik rejestracji, który podnosi swoje kwalifikacje, podnosi standard obsługi pacjenta, zwiększając tym samym komfort pacjentów, ale także zyski firmy. Wprowadzając odpowiednie postawy oraz wzorcowy model postępowania, usprawnisz pracę rejestracji, co wpływa na całą placówkę. Rejestracja to strategiczne miejsce w klinikach stomatologicznych. Jasne zasady, przemyślane procesy przekładają się na lepiej wykonaną pracę.

Pracownik rejestracji, który podnosi swoje kwalifikacje, podnosi standard obsługi pacjenta, zwiększając tym samym komfort pacjentów, ale także zyski firmy. Wprowadzając odpowiednie postawy oraz wzorcowy model postępowania, usprawnisz pracę rejestracji, co wpływa na całą placówkę. Rejestracja to strategiczne miejsce w klinikach stomatologicznych. Jasne zasady, przemyślane procesy przekładają się na lepiej wykonaną pracę.

Nasz największy projekt z zakresu rejestracji

Nasz największy projekt z zakresu rejestracji

Uczestniczyłyśmy w tworzeniu standardów obsługi klienta w największej prywatnej placówce medycznej w Toruniu Citomed Sp. z o.o., zatrudniającej ok. 80 pracowników rejestracji. Standardy obsługi pacjenta dostosowane były do profilu poradni od POZ po prywatny Szpital i Chirurgię jednego dnia. Przez 3 lata prowadziłyśmy również program tajemniczy klient w rejestracji, którym objętych było ok. 80 osób. Program ten miał na celu podwyższenie jakości obsługi pacjenta, ujednolicenie standardów we wszystkich poradniach oraz przygotowanie placówki do rezygnacji z kontraktu NFZ – na rzecz przejścia i świadczenia usług wyłącznie komercyjnych. W ramach szkoleń przeprowadzałyśmy audyty telefoniczne i mailowe pracowników rejestracji. Szkolenia zamknięte są zawsze zindywidualizowane, a program szkoleń dostosowany do ich potrzeb.

Rekomendacje naszych kursantów

Rekomendacje naszych kursantów

Uważam, że szkolenie było dobrze przygotowane pod każdym względem . Spełniło moje oczekiwania. Mogłam dowiedzieć się wielu nowych przydatnych informacji, które będę mogła wykorzystać w pracy.

Małgorzata Olenkiewicz, Basma

Szkolenie bardzo profesjonalne. Bardzo ciekawie prowadzone przez panią Agnieszkę. Czas spędzony na szkoleniu uważam za bardzo dobrze wykorzystany.

Sylwia Wójcik, Basma

Szkolenie było bardzo ciekawe i przydatne w pracy na co dzień. Można było dużo się dowiedzieć oraz rozwiązać niektóre problemy z dnia codziennego. Szkolenie oceniam jak najbardziej pozytywnie.

Natalia Frąckiewicz

Pełen profesjonalizm, miła atmosfera, dużo nowych poglądów, które na pewno wykorzystam w swojej codziennej pracy.

Justyna Zborowska, Aquarius

Jestem bardzo zadowolona z przebiegu szkolenia. Informacje, które uzyskałam na pewno przydatne w mojej pracy, co pozwoli na jej usprawnienie.

Patrycja Jastrzębska, Stomatologia Kuźmińscy

Uważam, że szkolenie było bardzo potrzebne, ponieważ dowiedziałam się nowych rzeczy, np. z planowania grafiku lekarzy oraz prowadzenia kart pacjentów.

Sandra Sroga

Jeśli przekonały Cię opinie naszych kursantów to:

Potrzebujesz więcej informacji?

Co zyskasz po szkoleniu?

Co zyskasz po szkoleniu?

PROFESJONALNA REJESTRACJA

  • Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem.
  • Umiejętność radzenia sobie w sytuacji, gdy „stoi nad Tobą” kilka osób.
  • Wiedza, jak nadzorować współpracę z technikami.
  • Świadomość, kto powinien nadzorować zmiany w grafiku pracy.
  • Wiedza, jak prawidłowo komunikować się z pacjentem.
  • Wiedza, jakie aspekty są ważne w pierwszym kontakcie z pacjentem.
  • Wiedza, jak skutecznie zapełniać grafik bez luk i jak organizować pracę.
  • Świadomość, jak należy nadzorować dokumentację medyczną.
  • Wiedza, co robić z pacjentami bólowymi.
  • Umiejętność prawidłowej reakcji w sytuacji, kiedy pacjent pyta „Za co tyle płacę?” lub „Co będzie na następnej wizycie?” .
  • Procedura wydawania dokumentacji medycznej pacjenta
  • wniosek o udostępnienie dokumentacji medyczne
  • procedura postępowania w przypadku, kiedy pacjent zachowuje się wulgarnie/ nie chce założyć maseczki/ nie chce podpisać dokumentów
  • przykładowe odpowiedzi na maila
  • przykładowy arkusz prac protetycznych
  • przykładowy arkusz dnia

Profesjonalna Rejestracja

Profesjonalna Rejestracja

SZKOLENIE DEDYKOWANE

Informacje dodatkowe

Informacje dodatkowe

  • Godziny szkolenia – godziny szkolenia do ustalenia indywidualnie z zamawiającym
  • Przerwy – podczas intensywnych ćwiczeń na pewno znajdziemy czas na przerwę :)
  • Pomoc – jesteśmy do Twojej dyspozycji, służymy pomocą we wszystkich sprawach szkoleniowych szkolenia@medycznydommedialny.com, +48 790 272 900

Godziny szkolenia – godziny szkolenia do ustalenia indywidualnie z zamawiającym

Przerwy – podczas intensywnych ćwiczeń na pewno znajdziemy czas na przerwę :)

Pomoc – jesteśmy do Twojej dyspozycji, służymy pomocą we wszystkich sprawach szkoleniowych
szkolenia
@
medycznydommedialny.com

+48 790 272 900

Jeśli potrzebujesz pomocy, ale nie potrafisz określić, co dokładnie jest Ci potrzebne,

UMÓW SIĘ Z NAMI NA:

Dzień Pracy
Wspólnej

Konsultację
Indywidualną

Poznaj nasze inne działania

Poznaj nasze inne działania

Chcesz zbudować skutecznie prosperującą placówkę stomatologiczną? Możemy Ci w tym pomóc. Prowadzimy szkolenia, szkolenia online i dedykowane konkretnej placówce. Konsultujemy planowane działania, kompleksowo zajmujemy się zarządzaniem placówką stomatologiczną.
Doradzamy, szkolimy i odciążamy w monitorowaniu dokumentacji medycznej, rozliczaniu personelu, prowadzeniu regularnych analiz finansowych.