Wdrożenie systemu

elektronicznej obsługi pacjenta

Pracując przez wiele lat z różnymi placówkami stomatologicznymi często spotykamy się z tym, że placówka, która posiada program do elektronicznej dokumentacji medycznej często posługuje się nim w sposób nieprawidłowy albo nie wykorzystuje jego możliwości w pełnym zakresie.

To szkolenie, dedykowana jest właścicielom/menedżerom klinik, które nie mają systemu do prowadzenia EDM lub chciałyby nauczyć się wykorzystywać system w pełnym zakresie.

Przez lekarzy, którzy są właścicielami placówki program często jest postrzegany jako zamiennik do dokumentacji papierowej, a nie jako program, który wspomaga zarządzanie całą placówką.

Jako osoby zarządzające, w swoich placówkach staramy się wykorzystywać potencjał programu w jak największym stopniu i przekazywać całą naszą wiedzę klientom.

Na szkoleniu przedstawimy:

Korzyści jakie daje wprowadzenie programu do zarządzania Elektroniczną Dokumentacją Medyczną

Pełne wykorzystanie oprogramowania – jak można ułatwić funkcjonowanie placówki stomatologicznej oraz zwiększyć jej zyski

Wpływ programu na pracę całego personelu kliniki, zwłaszcza na lekarzy, którzy zaoszczędzony czas będą mogli poświęcić pacjentom

Na szkoleniu nauczysz się:

  • Prawidłowo prowadzić dokumentację medyczną

  • Wykorzystywać terminarz tak, żeby usprawnić organizację pracy całego personelu

  • Jak wykorzystywać program, żeby ułatwić wdrażanie standardów prowadzenia pacjenta

  • Wykorzystywać program, by kontrolować spełnianie wprowadzanych standardów przez personel

Co zyskasz po ukończeniu szkolenia?

Podniesiesz standard obsługi pacjenta

Będziesz miał więcej pacjentów kontynuujących leczenie w Twojej placówce

Zwiększysz liczbę pacjentów pierwszorazowych kontynuujących leczenie w twojej placówce

Będziesz wiedział, jak są prowadzeni pacjenci przez lekarzy

Zwiększysz liczbę pacjentów podejmujących kompleksowe leczenie

Poprawisz organizację pracy całego zespołu

Poprawisz komunikację pomiędzy lekarzami specjalistami prowadzącymi wspólnie pacjenta

Zwiększysz liczbę zadowolonych pacjentów poprzez podwyższenie standardów obsługi pacjenta

Prawidłowo prowadzoną i kompletną dokumentację medyczną pacjenta

Będziesz mógł kontrolować przestrzeganie przez personel standardów pracy

Wykorzystasz potencjał pacjenta (kompleksowe podejście do leczenia pacjenta od pierwszej wizyty)

Zainteresowała Cię nasza oferta?

A może chcesz pozyskać dofinansowanie na rozwój swojej kliniki?

Napisz do nas!

4 + 3 = ?