Szkolenie ONLINE

Profesjonalna Rejestracja

Usprawnij pracę rejestracji i buduj dobry wizerunek gabinetu w oczach pacjentów

Zwiększ ilość zapisanych wizyt. Zarządzaj kolejką oraz opóźnieniami. Znajdź rozwiązania w trudnych sytuacjach z pacjentami.

Szkolenie ONLINE

Profesjonalna Rejestracja

Usprawnij pracę rejestracji i buduj dobry wizerunek gabinetu w oczach pacjentów

Zwiększ ilość zapisanych wizyt. Zarządzaj kolejką oraz opóźnieniami. Znajdź rozwiązania w trudnych sytuacjach z pacjentami.

Szkolenie ONLINE

Profesjonalna Rejestracja

Usprawnij pracę rejestracji i buduj dobry wizerunek gabinetu w oczach pacjentów

Zwiększ ilość zapisanych wizyt. Zarządzaj kolejką oraz opóźnieniami. Znajdź rozwiązania w trudnych sytuacjach z pacjentami.

Najbliższe szkolenie online

Najbliższe szkolenie online

PROFESJONALNA REJESTRACJA

22.04.2024 roku

weź komputer
i szkol się gdzie chcesz

Naucz się, jak skutecznie obsługiwać pacjentów

Naucz się, jak skutecznie obsługiwać pacjentów

Nawet najbardziej doświadczony zespół lekarzy może nie wystarczyć by klinika odniosła sukces. Dlatego tak ważne jest zadbanie o wszystkich członków personelu medycznego.
Pacjent próbując umówić się na wizytę do konkretnego lekarza, zawsze kontaktuje się najpierw z REJESTRACJĄ.
To, jak funkcjonuje rejestracja w placówce medycznej przekłada się na poprawne działanie całej kliniki. Rejestracja ma pierwszy kontakt z pacjentem, co wpływa na to, czy pacjent zdecyduje się na leczenie w tym konkretnym gabinecie.
Skuteczny pracownik rejestracji potrafi poznać potrzeby pacjenta i odpowiednio dobrać ofertę. Umiejętnie zachęca do zapisu na wizytę.
Profesjonalna rejestracja to wizytówka każdej placówki medycznej.

Kto skorzysta na tym szkoleniu?

Kto skorzysta
na tym szkoleniu?

WŁAŚCICIELE KLINIK

  • Właściciele klinik stomatologicznych, którzy chcą zwiększyć liczbę zadowolonych pacjentów, korzystających z usług jego placówki.

MENEDŻEROWIE

  • Menedżerowie, którzy zarządzają placówką medyczną i chcą usprawnić proces rejestracji, jej wydajność.

PRACOWNICY REJESTRACJI

  • Pracownicy rejestracji, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje, ale również komfort swojej pracy.
  • Osoby, które aspirują stanowisko pracownika rejestracji i chcą odpowiednio przygotować się do swojej nowej funkcji.

Dlaczego warto?

Dlaczego warto?

Nasze szkolenie przygotowane jest na bazie doświadczeń, realnych rozmów, rzeczywistych sytuacji. Po prostu analizujemy wiarygodne zdarzenia.
Uczymy w jaki sposób komunikować się z różnymi typami pacjentów. Koncentrujemy się na przykładach z placówek, proponując konkretne rozwiązania, które ułatwiają pracę w przyszłości.
Odpowiednio przeprowadzona rozmowa skraca czas obsługi pacjenta a zwiększa jej jakość.
Wdrożenie standardów gwarantuje brak utraty pacjentów już na etapie rozmowy telefonicznej. Uczymy jak kulturalnie, skutecznie, ale również asertywnie i stanowczo przekazywać komunikaty pacjentom, jak zarządzać terminarzem wizyt by fotele w gabinetach były zapełnione.
Unikaj skarg, zyskaj lepsze opinie, zwiększ komfort pracy pracowników rejestracji.
Wskazówki, wzorce, standardy, które zostaną przekazane na szkoleniu i skutecznie wprowadzone w placówce spowodują, że praca w rejestracji będzie szybsza i efektywniejsza. Gdy wiemy jak pracować, jak prawidłowo wykonywać zadania, zwiększamy swój komfort pracy i zmniejszamy ryzyko sytuacji stresowych.
Zadowolony pracownik, pewny na stanowisku pracy staje się pracownikiem zorientowanym na osiąganie celów firmy. Wilk syty i owca cała!

Pracownik rejestracji, który podnosi swoje kwalifikacje, podnosi standard obsługi pacjenta, zwiększając tym samym komfort pacjentów, ale także zyski firmy. Wprowadzając odpowiednie postawy oraz wzorcowy model postępowania, usprawnisz pracę rejestracji, co wpływa na całą placówkę. Rejestracja to strategiczne miejsce w klinikach stomatologicznych. Jasne zasady, przemyślane procesy przekładają się na lepiej wykonaną pracę.

Pracownik rejestracji, który podnosi swoje kwalifikacje, podnosi standard obsługi pacjenta, zwiększając tym samym komfort pacjentów, ale także zyski firmy. Wprowadzając odpowiednie postawy oraz wzorcowy model postępowania, usprawnisz pracę rejestracji, co wpływa na całą placówkę. Rejestracja to strategiczne miejsce w klinikach stomatologicznych. Jasne zasady, przemyślane procesy przekładają się na lepiej wykonaną pracę.

Plan szkolenia

Plan szkolenia

PROFESJONALNA REJESTRACJA ONLINE

  1. Podstawowe pojęcia stomatologiczne
  2. Budowa jamy ustnej
  3. Zrozumieć cennik – jak przedstawiać go pacjentom
  4. Pacjent priorytet jako klient inny niż wszyscy – etyka w stomatologii
  5. Dokumentacja medyczna, którą musisz znać jako pracownik rejestracji
  6. Współpraca z zespołem interdyscyplinarnym
  7. Systemy / programy / aplikacje, z którymi spotkasz się na co dzień
  8. Otwarcie i zamknięcie dnia
  9. Czas wykonywania prac protetycznych
  10. Długość trwania wizyt
  11. Zakres obowiązków pracownika rejestracji
  1. Jak powinna wyglądać obsługa telefoniczna
  2. Schematy rozmów na konkretne tematy stomatologiczne
  3. Recalling
  4. Jak pytać o decyzję pacjentów
  5. Rozmowa z pacjentem pierwszorazowych (jak zachęcić do wizyty)
  6. Reklamacja telefoniczna
  7. Pacjent bólowy
  8. Sposoby informowania o cenach
  9. Rozmowa z pacjentem, który nie podjął decyzji
  10. Pacjent roszczeniowy / wulgarny – sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach
  11. Rozmowa z osobą nieupoważnioną
  12. Zwroty, który warto używać, a których unikać
  13. Ocena skuteczności rozmów telefonicznych
  14. System monitorowania rozmów
  15. Pacjent odwołujący / przekładanie wizyt
  16. Jak zachęcić do wizyty u innego specjalisty / nowego lekarza
  17. Techniki sprzedażowe
  18. Techniki wywierania wpływu, pytania pogłębiające, badanie potrzeb pacjenta, podsumowanie rozmowy
  19. Stanowisko pracy i dress code
  20. Komunikacja między pracownikiem rejestracji, a całym zespołem
  21. Logowanie i uprawnienia
  22. Zarządzanie kolejką
  23. Komunikacja mailowa / czaty / messenger – przykładowe wiadomości
  24. Harmonogram wizyt
  25. Dokumentacja medyczna
  26. Opóźnienia
  27. Raporty
  28. Obsługa systemu / wykorzystanie systemu EDM – rozliczanie wizyt, oznaczanie wizyt, „wieszanie” pacjentów w grafiku
  1. Zarządzanie zespołem rejestracji
  2. Grafik pracy i czas pracy
  3. Delegowanie zadań i podział ról
  4. Trudne sytuacje
  5. Motywowanie i premiowanie
  6. Szkolenia wewnętrzne
  7. Wdrażanie nowego pracownika
  8. Ocena skuteczności pracownika
  9. Wstęp do metodologii FRIS

Rekomendacje naszych kursantów

Rekomendacje naszych kursantów

Jestem pozytywnie zaskoczona odbytym szkoleniem. Okazało się wyczerpujące merytorycznie, bardzo dobre przygotowanie prowadzącej i jej otwartość zapewniły nam miło spędzony czas.

Aleksandra Kosakowska, Indywidualna Praktyka Lekarska Krzysztof Martysz

Mimo doświadczenia, które już nabyłam jestem mile zaskoczona szkoleniem z którego wyniosłam kilka niezbędnych rzeczy do dalszego rozwoju.

Michalina Woźniak, Indywidualna Praktyka Lekarska Krzysztof Martysz

Na szkoleniu dowiedziałam się wiele interesujących rzeczy, które w rezultacie pogłębiły moją wiedzę, co przedłoży się na bardziej efektywną pracę. Szkolenie było ciekawe, a także zorganizowane w sposób profesjonalny i przystępny.

Joanna Opiela, Basma

Wspaniałe szkolenie, Pani prowadząca. Polecę szkolenie każdej rejestratorce. Mam nadzieję, że kiedyś będę miała możliwość, jeszcze raz wziąć udział w szkoleniu.

Aleksandra Ostrowska, Ortoimplant Smile Mateusz Jastrzębski

Jestem bardzo zadowolona z odbytego szkolenia. Przeprowadzone zostało one w bardzo profesjonalny sposób, a zarazem bardzo przystępny i zrozumiały nawet dla nowych pracowników. Szkolenie odbyło się w bardzo miłej i przyjemnej atmosferze. Pani Agnieszka ma ogromną wiedzę, która z pewnością przyda mi się w wykonywanej pracy.

Katarzyna Cieślak, Efektia Dental Beauty Engineering Keller i Partnerzy Spółka Partnerska

Szkolenie przeprowadzone profesjonalnie, świetna atmosfera, sposób prowadzenia zajęć i przekazywanie informacji w sposób zrozumiały. Materiały szkoleniowe przydatne w dalszej pracy.

Tatiana Nadolna, NZOZ Prywatna Przychodnia Stomatologiczna Eldent Spółka Cywilna

Jeśli przekonały Cię opinie naszych kursantów to:

Potrzebujesz więcej informacji?

Co zyskasz po szkoleniu?

Co zyskasz po szkoleniu?

PROFESJONALNA REJESTRACJA ONLINE

  • Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem.
  • Umiejętność radzenia sobie w sytuacji, gdy „stoi nad Tobą” kilka osób.
  • Wiedza, jak nadzorować współpracę z technikami.
  • Świadomość, kto powinien nadzorować zmiany w grafiku pracy.
  • Wiedza, jak prawidłowo komunikować się z pacjentem.
  • Wiedza, jakie aspekty są ważne w pierwszym kontakcie z pacjentem.
  • Wiedza, jak skutecznie zapełniać grafik bez luk i jak organizować pracę.
  • Świadomość, jak należy nadzorować dokumentację medyczną.
  • Wiedza, co robić z pacjentami bólowymi.
  • Umiejętność prawidłowej reakcji w sytuacji, kiedy pacjent pyta „Za co tyle płacę?” lub „Co będzie na następnej wizycie?” .
  • Procedura wydawania dokumentacji medycznej pacjenta
  • wniosek o udostępnienie dokumentacji medyczne
  • procedura postępowania w przypadku, kiedy pacjent zachowuje się wulgarnie/ nie chce założyć maseczki/ nie chce podpisać dokumentów
  • przykładowe odpowiedzi na maila
  • przykładowy arkusz prac protetycznych
  • przykładowy arkusz dnia

Najbliższe szkolenie otwarte

Najbliższe szkolenie otwarte

PROFESJONALNA REJESTRACJA

22.04.2024 roku

gdzie tylko chcesz
przed swoim komputerem

Informacje dodatkowe

Informacje dodatkowe

  • Pomoc – jesteśmy do Twojej dyspozycji, służymy pomocą we wszystkich sprawach szkoleniowych szkolenia@medycznydommedialny.com, +48 790 272 900

Pomoc – jesteśmy do Twojej dyspozycji, służymy pomocą we wszystkich sprawach szkoleniowych
szkolenia
@
medycznydommedialny.com

+48 790 272 900

Profesjonalna Rejestracja

Profesjonalna Rejestracja

SZKOLENIE ONLINE

Już wkrótce startujemy!

Potrzebujesz szkolenia
dedykowanego?

Potrzebujesz szkolenia
dedykowanego?

Wszystkie nasze szkolenia prowadzimy również bezpośrednio w placówce zamawiającego, by móc dopasować działania pod konkretną placówkę i pracować tylko z Twoim zespołem.

Jeśli potrzebujesz pomocy, ale nie potrafisz określić, co dokładnie jest Ci potrzebne,

UMÓW SIĘ Z NAMI NA:

Dzień Pracy
Wspólnej

Konsultację
Indywidualną