
Usprawnij pracę rejestracji i buduj dobry wizerunek gabinetu w oczach pacjentów
Zwiększ ilość zapisanych wizyt. Zarządzaj kolejką oraz opóźnieniami. Znajdź rozwiązania w trudnych sytuacjach z pacjentami.
Najbliższe szkolenie online
Najbliższe szkolenie online
PROFESJONALNA REJESTRACJA
Naucz się, jak skutecznie obsługiwać pacjentów
Naucz się, jak skutecznie obsługiwać pacjentów
Nawet najbardziej doświadczony zespół lekarzy może nie wystarczyć by klinika odniosła sukces. Dlatego tak ważne jest zadbanie o wszystkich członków personelu medycznego.
Pacjent próbując umówić się na wizytę do konkretnego lekarza, zawsze kontaktuje się najpierw z REJESTRACJĄ.
To, jak funkcjonuje rejestracja w placówce medycznej przekłada się na poprawne działanie całej kliniki. Rejestracja ma pierwszy kontakt z pacjentem, co wpływa na to, czy pacjent zdecyduje się na leczenie w tym konkretnym gabinecie.
Skuteczny pracownik rejestracji potrafi poznać potrzeby pacjenta i odpowiednio dobrać ofertę. Umiejętnie zachęca do zapisu na wizytę.
Profesjonalna rejestracja to wizytówka każdej placówki medycznej.
Kto skorzysta na tym szkoleniu?
Kto skorzysta
na tym szkoleniu?
WŁAŚCICIELE KLINIK
- Właściciele klinik stomatologicznych, którzy chcą zwiększyć liczbę zadowolonych pacjentów, korzystających z usług jego placówki.
MENEDŻEROWIE
- Menedżerowie, którzy zarządzają placówką medyczną i chcą usprawnić proces rejestracji, jej wydajność.
PRACOWNICY REJESTRACJI
- Pracownicy rejestracji, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje, ale również komfort swojej pracy.
- Osoby, które aspirują stanowisko pracownika rejestracji i chcą odpowiednio przygotować się do swojej nowej funkcji.
Dlaczego warto?
Dlaczego warto?
Nasze szkolenie przygotowane jest na bazie doświadczeń, realnych rozmów, rzeczywistych sytuacji. Po prostu analizujemy wiarygodne zdarzenia.
Uczymy w jaki sposób komunikować się z różnymi typami pacjentów. Koncentrujemy się na przykładach z placówek, proponując konkretne rozwiązania, które ułatwiają pracę w przyszłości.
Odpowiednio przeprowadzona rozmowa skraca czas obsługi pacjenta a zwiększa jej jakość.
Wdrożenie standardów gwarantuje brak utraty pacjentów już na etapie rozmowy telefonicznej. Uczymy jak kulturalnie, skutecznie, ale również asertywnie i stanowczo przekazywać komunikaty pacjentom, jak zarządzać terminarzem wizyt by fotele w gabinetach były zapełnione.
Unikaj skarg, zyskaj lepsze opinie, zwiększ komfort pracy pracowników rejestracji.
Wskazówki, wzorce, standardy, które zostaną przekazane na szkoleniu i skutecznie wprowadzone w placówce spowodują, że praca w rejestracji będzie szybsza i efektywniejsza. Gdy wiemy jak pracować, jak prawidłowo wykonywać zadania, zwiększamy swój komfort pracy i zmniejszamy ryzyko sytuacji stresowych.
Zadowolony pracownik, pewny na stanowisku pracy staje się pracownikiem zorientowanym na osiąganie celów firmy. Wilk syty i owca cała!
Pracownik rejestracji, który podnosi swoje kwalifikacje, podnosi standard obsługi pacjenta, zwiększając tym samym komfort pacjentów, ale także zyski firmy. Wprowadzając odpowiednie postawy oraz wzorcowy model postępowania, usprawnisz pracę rejestracji, co wpływa na całą placówkę. Rejestracja to strategiczne miejsce w klinikach stomatologicznych. Jasne zasady, przemyślane procesy przekładają się na lepiej wykonaną pracę.
Pracownik rejestracji, który podnosi swoje kwalifikacje, podnosi standard obsługi pacjenta, zwiększając tym samym komfort pacjentów, ale także zyski firmy. Wprowadzając odpowiednie postawy oraz wzorcowy model postępowania, usprawnisz pracę rejestracji, co wpływa na całą placówkę. Rejestracja to strategiczne miejsce w klinikach stomatologicznych. Jasne zasady, przemyślane procesy przekładają się na lepiej wykonaną pracę.
Plan szkolenia
Plan szkolenia
PROFESJONALNA REJESTRACJA ONLINE
Rekomendacje naszych kursantów
Rekomendacje naszych kursantów
Jestem pozytywnie zaskoczona odbytym szkoleniem. Okazało się wyczerpujące merytorycznie, bardzo dobre przygotowanie prowadzącej i jej otwartość zapewniły nam miło spędzony czas.
Mimo doświadczenia, które już nabyłam jestem mile zaskoczona szkoleniem z którego wyniosłam kilka niezbędnych rzeczy do dalszego rozwoju.
Na szkoleniu dowiedziałam się wiele interesujących rzeczy, które w rezultacie pogłębiły moją wiedzę, co przedłoży się na bardziej efektywną pracę. Szkolenie było ciekawe, a także zorganizowane w sposób profesjonalny i przystępny.
Wspaniałe szkolenie, Pani prowadząca. Polecę szkolenie każdej rejestratorce. Mam nadzieję, że kiedyś będę miała możliwość, jeszcze raz wziąć udział w szkoleniu.
Jestem bardzo zadowolona z odbytego szkolenia. Przeprowadzone zostało one w bardzo profesjonalny sposób, a zarazem bardzo przystępny i zrozumiały nawet dla nowych pracowników. Szkolenie odbyło się w bardzo miłej i przyjemnej atmosferze. Pani Agnieszka ma ogromną wiedzę, która z pewnością przyda mi się w wykonywanej pracy.
Szkolenie przeprowadzone profesjonalnie, świetna atmosfera, sposób prowadzenia zajęć i przekazywanie informacji w sposób zrozumiały. Materiały szkoleniowe przydatne w dalszej pracy.
Co zyskasz po szkoleniu?
Co zyskasz po szkoleniu?
PROFESJONALNA REJESTRACJA ONLINE
Najbliższe szkolenie otwarte
Najbliższe szkolenie otwarte
PROFESJONALNA REJESTRACJA
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
- Pomoc – jesteśmy do Twojej dyspozycji, służymy pomocą we wszystkich sprawach szkoleniowych szkolenia@medycznydommedialny.com, +48 790 272 900
Pomoc – jesteśmy do Twojej dyspozycji, służymy pomocą we wszystkich sprawach szkoleniowych
szkolenia
@
medycznydommedialny.com
+48 790 272 900